Strona główna » Jak klient kupował ubezpieczenie od utraty dochodu

Jak klient kupował ubezpieczenie od utraty dochodu

Ubezpieczenie od utraty dochodu to temat który poruszaliśmy już na szczecinautomatyka.pl wiele razy. Klienci o to ubezpieczenie pytają bardzo często. Często o nie pytają pracownicy branży IT, medycy, ogólnie samozatrudnieni i pracujący na umowach B2B.

Ubezpieczenia od utraty dochodu

Ubezpieczenie od utraty dochodu to pierwsze, tuż przed ubezpieczeniem OC informatyka, zabezpieczenie o które pytaj doradców klienci.

Historia opisywana pod tym linkiem, pokazuje jak klient który szukam zabezpieczenia, zdecydował się na ubezpieczenie od utraty dochodu. W tym wpisie staram się przekazać najważniejsze punkty tej historii.

Kim był klient szukający ubezpieczenia od utraty dochodu?

To pracownik branży IT, realizujący zlecenia na umowach B2B. Czyli prowadzi jednoosobową dzialalność gospodarczą.

Klient wypełnił formularz kontaktowy i od razu otrzymał kontakt do zaufanego doradcy, specjalizującego się w ubezpieczeniach od utraty dochodu.

Doradca ubezpieczeniowy skontaktował się z klientem, uzupełnił informacje w CRM, przygotował ofertę dla klienta.

Po kilku dniach klient szukający zabezpieczenia przez ubezpieczenie od utraty dochodu, podpisał umowę i opłacił składkę.

Zobacz też:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *